събота, 9 октомври 2010 г.

Агресия-core



От 5 p.m. в новия The Box до Славейков... Be there!

В събота, на 9 октомври в новия The Box до Славейков всичко беше подчинено на агресията. Говоря за hardcore/metalcore фестивала Brushback fest, който обедини шест български и една сръбска банда в ударна доза жици и масово почупване.

Концертът започна твърде рано. По никое време, в 5 часа в съботния следобед излезе и първата банда As Blood Decay, която аз, както и други хора пропуснахме. Вярно е, че по традиция хардкор концертите у нас започват рано, но 5 е някак си твърде рано за да се включиш на такава вълна. Малко след 5:30 на сцената се качиха Dan Koloff, които раздвижиха публиката с яки жици и мощния рев на култовата си вокалистка Били. Мацката изпълни едно от парчетата заедно с Тошо от Avril in Blood, а изпълнението на Dan Koloff определено си беше на ниво и срещна одобрението на публиката, която бавно но сигурно започна да се множи. Освен това, Dan Koloff се отчетоха и с нов барабанист - Алекс от Redound.

След тях на сцената се качиха и едни от фаворитите ми за вечерта - Avril in Blood. До момента не ги бях чувала, но направо ме размазаха и изпълниха отвсякъде с мрачния си истеричен deathcore. Още с излизането си единият от вокалите беше категоричен "Тука дупка да няма. Напред!" И наистина при тях дупка нямаше. 2 китари, 1 бас, 2 вокала, прекрасно сценично поведение. Надявам се скоро пак да имат концерт, за да мога да ги чуя отново. Няма как да не отбележа и култовия поздрав на бандата "за турците в България, по-специално за ДПС", който подкрепиха с недвусмислено кудкудякане.

И ето, че Melekh дойдоха от сенките на миналите дни, за да превърнат слънцето в порой... Това не са мои думи, но човекът, който ги изрече е от въпросната банда и определено трябва да се замисли дали да не започне да се занимава с писане... Melekh са ми любимци, още от както направиха кавър на Nerdy на Poison The Well. И този път се откроиха с техничен и мелодичен звук, професионализъм и други култови реплики като "До върхът ще стигнат само онези, които не умрат по пътя." След концерта фронтменът им Боро ми сподели, че всъщност не го привлича агресивната, а мрачната музика, а две от любимите му банди са Нова Генерация и The Sisters of Mercy.

Четвърти се разписаха Deathsquad, който бяха готини, но не ми направиха особено впечатление. След което излязоха и сърбите Moment of Clarity, а вече съвсеем се бях отнесла.. Последни по традиция завършиха Redound.

Като цяло концертът ми хареса, както и новият Box, който макар и по-малък като площ има голямото предимство "ГАРДЕРОБ", макар и на цена от левче...

х))

Няма коментари: