вторник, 27 март 2012 г.

Morphine - Virgin Bride



Как да не го обичаш Марк Сандман... RIP.

12 коментара:

Бай ти Огнян каза...

Обясни ми моля, каква е работата с Морфин и жените? Има ли мъже въобще които се кефят на Морфин? Не че нещо против, просто не намирам нищо специално в тях и най-вече в фронтмена им. По едно време познавах едно 2-3, които се обясняваха как едва ли не се подмокрят като го чуят този.

MaRt каза...

Аз пък бая мъже познавам дето не се кефят на Морфин, но честно да ти кажа, аз с години ги отбягвах, наскоро (след този Свети Валентин/Трифон Зарезан) се зарибих - без майтап.

Анонимен каза...

вибрациите, брато- мъжете не ги разбираме тия неща

Анонимен каза...

март, ти правила ли си го това с яхването на тонколона и нафичените баси ?

MaRt каза...

Не, какво трябва да я правя тая тонколона и колко голяма да е? х)

Анонимен каза...

импровизирай

Бай ти Огнян каза...

http://www.youtube.com/watch?v=2IA0Xx4oGzM&feature=related

Аз да споделя такова..

Бай ти Огнян каза...

Предварително се извинявам за спонтанния офтопик, но нямаше с кой друг да го споделя.

Анонимен каза...

ай, соколиииии !
янко станев- педераст !

MaRt каза...

Това парче, Бай Огняне, както се казва по американски: made my night! xD

VW_fen89 каза...

продавам две алуминиеви джанти за пасат и да питам колегите тука- единия ми халоген прекъсвва, прегледах му кабелите, после даже ги смених, крушката смених, обаче продължава да прекъсва, какво да правя ?

Бай ти Огнян каза...

Аз съм човек пълен с изненади.
Вадя ги от магическа торба.Кожена.
АХахахагахсгхасгдайсгдевуъ324г4кйсд,сдйнфкйрх54.........
:((((((((