вторник, 21 август 2012 г.

Истински БГ Pin-up клип най-накрая, 10x Стефане

Колкото и да не съм фен нито на Рут Колева, нито на Оги 23, искам да ви споделя един от клиповете на Лято 2012, който ми направи наистина голямо впечатление с изчистената си, интересна и секси визия. Песеничката също не е много лоша, най-вече заради лежерния бийт, хващащия ухото припев и това, че не са позволили на Рут да вкарва обичайните си дразнещи "RnB" извивки, освен накрая, когато на беквокал те развалят цялата песен. Единствената причина да пиша този материал всъщност е, че установих съвсем случайно, че клипът е дело на моя приятел Стефан Стоев aka Steffen Von Fliesch, което обяснява нетипичния за БГ добър вкус и липса на претенция, вложени в него.



Евала, батенце. За повече от проектите на Бат ви Стефчо прегледайте блога му тук.

ps: Ебати, ако съм си мислела някога, че ще пиша материал за Оги 23... знам, че някой хора ще ме анатемосат...

ps2: И не, не става дума за кавър на Сантана. Нито за кавърма.


5 коментара:

Анонимен каза...

Според мен пък този клип е абсолютно безмислен. Рут няма място на сцената до Оги 23 просто защото не си отиват. А факта, че се появява без гащи още повече доказва колко е несигурна и решава да заложи на голия задник, което несъмнено ще я издигне в Бг.

Анонимен каза...

не знам какво не и харесвате на рут, защото тя е единственото яко нещо в тоя проект. даже и с р§б извивките, които си ги може идеално.
не знам и защо коментирате клипа, който не е нищо особено.

Анонимен каза...

п.с.: аз не я видях без гащи, или може да съм изпуснал някой кадър

Анонимен каза...

Абе, Дечевска, какво ти става?! Я да връщаш веднага разказите за сперма ,алкохол,курви и т.н че ми умря коня от скука!

Unknown каза...

Огито няма и да ги коментирам, при все че това им е първата песен, която аз поне успявам да изтрая докрай. Рут е чаровна мацка и особено в тоя клип радва много. Но най-хубавото нещо тук си остава pin-up стила. Просто евалата за идеята.