събота, 6 февруари 2010 г.

Да забранят "приятелките" със закон!




Трябва да забранят всички "приятелки" със специален закон! Под "приятелки" визирам гаджетата на разни мъже, макар че терминът "моята приятелка" вече е добил специфичен злокобен привкус. Тези гнусни вещици, безлични момиченца, които по някакъв начин, който на мен все ми се изплъзва, успяват да омаят мъжете и да ги оплетат в мрежите си, така че да ги направят "свои", трябва да горят в ада, докато гаджетата им им изневеряват с мен.

А мъжете сякаш се хипнотизират. Започват да качват снимки, в които са гушнали и цункали възлюбената си из facebook и skype, спамят постоянно интернет пространството с любовта си, не пропускат да напишат навсякъде колко много се обичат и колко точно месеца вече са щастливи заедно и как никога, ама никога не искат да се разделят. В същото време някоя тъмна вечер се напиват и разпускат напрежението като правят див разюздан секс с някоя откачена мацка. След което се прибират, гушкат "милото" и заспиват спокоен сън.

Повдига ми се от целия този фалш честно!

И признавам, че тайно им завиждам на тези привилегировани женки, които според мен членуват в някакво магьосническо сдружение. Как го правят, просто не знам. Сигурно няма и да разбера. Обикновено, след като са прекарали известно време с мен, мъжете си хващат някоя "приятелка" и изкарват поне година с нея... Примирила съм се вече. Дори започвам да си мисля, че "приятелките" ме използват като посредник чрез вуду кукла...

Миналата седмица ми се обади един бивш любовник. Искаше да се видим, да ходим на едно парти заедно. Отидохме и партито беше супер, но след 30 минути той вече искаше да си ходи, защото "бил в лека депресия заради раздялата с "приятелката" си и гледал да е на по-тихи места, защото му било още леко гадно". И то става въпрос за същата тази "приятелка", заради която спря да се вижда с мен.
Е, за какво ми се обади тогава? За да му кажа "Добре, скъпи. Аз ще те утеша с една свирка, няма да се депресираш заради нея. Ела у нас. Ела да ме чукаш, а после да си хванеш друга." Пичът е свежарка, но просто няма начин това да се случи, нали разбирате.

Друг ми се хвалеше в skype колко як секс правел, как бил лошо момче, пушел, пиел и се друсал, въобще rockstar lifestyle. Като му казах да дойде у нас и да ми покаже за какво става въпрос, той започна да ми се обяснява, как никога не бил изневерявал на "приятелката" си, с която били заедно от две години и половина, а от една живеели заедно, но как вече не можел да продължава така и не знаел какво да прави. Усетих познатото чувство предхождащо повръщането и побързах да достигна тоалетната...

Сигурно няма да ме разберете и ще ме заклеймите като злобна кучка, особено ако сте една от "приятелките". Честно казано слабо ме вълнува. Но следващият път, когато гаджето ви не си вдигне телефона си помислете, че една армия откачени мацки като мен дебнат и той може би е някъде, в някоя от нас, надълбоко...


17 коментара:

Mannierox каза...

Браво Март, това е може би от едно от най свежите и готини, остроумни ии и и иии .. не знам вече какви суперлативи да използвам статии, които съм чела последно време. Доста съм съгласна с тебе. Мога да кажа, че съм била и от двете страни на тея неща и абсолютно разбирам какво искаш да кажеш. Евалата за готината публикация. Мисля да я разпространя малко ако нямаш нищо против. хаха.

Анонимен каза...

nqkoi imat shansa da dojiveqt vuzrasta na stari momi(bivshi kurventii)(( opa bivsha kurventiq nqma vsushnost)), pisatelki, alkoholichki. jiva i zdrava da si :D

Анонимен каза...

Може да те заклеймят като злобна и такива момичета да "дебнат",но едната вечер с тях в крайна сметка е едно нищо и те го знает и мъжете го знаят.А колкото до магията за която става дума то е просто да си жена,а не .... без да споменавам обидни думи..Да не казвам какво става когато приятелката не си вдигне телефона...Женската енергия може буквално да залепи мъжът.В основата на всичко е обърканият свят естествено.При толкова изкушения както за мъжете,така и за жените подчертавам,няма как да се създадат истински взаимоотношение,колкото и силна да е любовта,освен ако не останат в собствен свят,нещо като капсула.Всичко се разрушава и в това няма нищо яко или готино.Не знам как някой(я) може да се радва че се "ебе" с човек,който обича друга,то просто е обида и за двамата и си е част от лайната,в които сме нагазили всички.Тук е мястото да се спомене,че и самият секс не е нищо сам по себе си.Каквото и да се случва обаче много повече си струва да обичаш и да се опитваш да създаваш,отколкото да пречиш и да заблужадаваш,че заместваш един вид това,което половинаката не дава на партниора си,пълни глупости единствено ставаш инструмент на нечия заблуда,заблудата,че някой бяга от реалността,от скуката,от ежедневието,от собствената си неспособност да е щастлив.

Skas каза...

Анонимните, писали преди мен, стоят до Марти с една тава репички и ядат;)

Азария каза...

Всички са прави. До авторката - интелигентните и духовити хора (като теб :) ) имат ужасяващо огромни емоционални потребности, и въобще изисквания към света. Който обикновено е ужасяващо скучен. Самотата тежи двойно в този случай. Не се уморявай and keep writing :)

Анонимен каза...

такава интелигентност и духовност лъха от Марта, че нямам думи... намери кво да кажеш ЛОЛ !

Анонимен каза...

Последният абзац е просто...убийствен.Не знам ситуациите,които се разказват сами говорят.Явно да си толкова разкрепостен е също толкова въпрос на поза,колкото да си качваш любовни снимки във фейсбук.И да са дълбоко навътре и в перитонеума и в гърлото,явно не те прави щастлива.

Stefko каза...

Бля, бля, бля... вие нямате ли си работа да се занимавате с либоф, приятелки, жена ми батко, пички, йебание с подхвъргание и тн... пийте алкохол като копелета и се тъпчета с арт от любофта към живо (човешко) същество нема смисъл! Амин...

Silentium каза...

Хубав завършек :Д
Макар да не ми се искаше да развалям по-горната серия от Анонимни коментари (Направило ми е впечатление, че като човек иска да напише отрицателно мнение, никога не се пише с име или прякор, по който може да бъде разпознат... хм :Д).

Анонимен каза...

Все едно има някакво значение кой пише..той света ще изчисти вампирите все в някакъв момент..

MaRt каза...

"Все едно има някакво значение кой пише..той света ще изчисти вампирите все в някакъв момент.."

Е, за това вече не знам какво да кажа :xxxxxxxxx

xDDDDDDDDDD

Анонимен каза...

Е,не изневеряваш на стила си ако приема,че имаш такъв,тъй като пиша това преди съм се запознал с останалата част от твоето творчество.Стила,разбира се, го свързвам и с това твое мислене,което познавам,не което съм опознал.Смятам,че си се усъвършенствала,но перфектен никой няма да стане,защото животът не е достатъчен или не всички хора могат да правят магии.Съгласен съм,че всички отношения са се изнежили и всичко е една хипертрофираща помия,но на другаде няма на къде да върви човешкото общество,тъй като смисълът,който крепи хората не е смисъл,а едно ограничение,граници на тяхното съзнание или обратното на "лудост"-"нормалност".Всичко това е повлияло и на мен,тъй като не мога да си представя момичето за мен или "разбирателство",защото или ще попадна на такива като теб или на онези,които изнежват мъжете си и им показват женското в тях.
Разочарован съм от "ролите", които играят хората,но и все още не мога да покажа истинското им призвание и дали изобщо имат такова.Склонен съм да мисля,че това е естествената природа на човека - да мисли и така да не стига до никъде.
Ако продължа да разсъждавам върху хората ще го напрвая крайно песимистично,затова спирам и с плюенето.
В някои мои извратени въображения събирам момичета за амазонско племе. Ти си вече част от това племе,остава ти да създадеш племето на кентаврите.
Кристиян Найденов

Анонимен каза...

омг, направо се влюбих в теб и получих инстинкт за бесен секс с теб с извинение за неприличната дума ;)
Харесва ми освободената ти личност, цинизма ти и прагматичността ти, даже практичността хах, доколкото мога да те преценя от една публикация.
Иначе за това с приятелките - не си падам толкова по тях, малко съм по 'забавленията' повече ;)

Zigfrid каза...

Въпреки че съм от другата (мъжката) страна на барикадата, съм съгласен с теб до голяма степен. Дано те успокоя с това, че го има и обратното. Много жени си хващат мухльовци, за да ги разиграват и командорят, а свестни и готини мъже стоят с пръст в устата. :)

Tassi каза...

Охх,ами и аз се влюбих в теб(от 2 публикации),макар че съм жена.
Страхотно пишеш,харесва ми много,че назоваваш нещата с истинските им имена и не се притесняваш да бъдеш цинична.
Браво!

мима щото е мнол важно тука да има име каза...

не знам сичко е много смотано... поста на марта го изчетох целия , а коментарите по диагонал и като цяло усещането с което ме оставиха тия словоизлияние е най-кратичко казано - гадно!
евала за коментара "омг, направо се влюбих в теб и получих инстинкт за бесен секс с теб с извинение за неприличната дума ;)"
коя неприлична дума бе бонбон? "теб"?,"инстинкт"?
путьо путьооо мамин прост
сички сте мнол смотани сичко е мнол смотано чак аз съм смотана е така усещам смотаността на живота да вибирира в мен с цялата си живост е така се едно е мнол важно да си жив и се едно е много готино. и сички се правят 4е не серат и не спят 1/3 от живота си и не ядат и не дебелеят и не пазят диети и не ходят по магазини и не се разкарват и не им е скучно и не им е тъпо и не им е досадно да си слушат простите роднини как мляскат на вечеря. е така сички се държат се едно е много интересно и филмово да се живее. и сички пишат се едно са едни такива артисти дето имат нужда да се изразяват. и само повръщат помия от думи и изглежда се едно се случва нещо а то нищо не се случва никога с никого. и сичко е много тъпо ама като почне да се пише и зима та изглежда некак по-интересно щото пропускате да напишете как сте ходили да вечеряте по средата на текста и после сте си стискали 2 пъпки на челото и сте си чоплили зъбите с нокът па сте се присетили и сте си дописали. смотана история тоя живот. мнол смотана.
и не забравяйте 4е сте яко смотани.

Анонимен каза...

Ох колко си жалка, да забранят така наречените "приятелки" ? Не си ли разбрала, че явно ставаш само за веднъж, даже и за втори път не се връщат при тебе. Играеш роля на курва.. поне я играй добре! Има огромна разлика от това, да обичаш и да ходиш да изчукаш нещо, моето момиче, но явно още не си достигнала до изводите, които да те накарат, да го разбереш. И въобще не те виждам, като злобна кучка.. защото злобната кучка, знае как да открадне един мъж от друга жена, но ти нямаш този успех. Съжалявам, но явно си доста дребна душица, която никога не е получила любов (освен от роднини).