понеделник, 17 януари 2011 г.

Във Veniте ми е...

И тъй като, както знаете, по-добре късно, отколкото никога, а и никога не е твърде късно, бих искала да презентирам двете версии на едно от парчетата от EP-то на една от най-любимите ми БГ банди Voyvoda - Bunt. Песента се казва Veni и в оригиналната си версия е с жестоко интро от радиопредаване, което тук обаче е отрязано.

Първата версия е със сюжет, макар и доста мрачен и абстрактен, и е дело на Стефан, стоящ вече еднолично зад проекта Shemale Zero. Героиня в него е красивата дарк блондинка Глория:



Вторият, дело на RevoFilms, е изчистен, отново чернобял и перфекционистки заснет, като фокусът в него е поставен върху самата група:



Като цяло харесвам и двата клипа, всеки заради нещо различно, макар първият да ми е по-любим, тъй като го намирам за по-интересен и по-секси... Да, малко е налудничаво вместо два клипа на две различни парчета да има два на едно и също, но както мъдро е казал Мечо Пух "колкото повече, толкова повече". Така, че нека се радваме, че въобще се намират ентусиасти, които да правят общо взето за без пари, клипове на стойностна и некомерсиална българска музика. И да им благодарим.

4 коментара:

Vesella каза...

Точно това ми трябваше :>

MaRt каза...

В такъв случай, радвам се, че съм съдействала. х))

Moni каза...

супер, радвам се, че сподели двата клипа. всъщност режисьор на клипа с окото е Симеон Цончев от Revo Films. браво и на Стефан - за съжаление разбрахме късно, че и двамата правим клип на едно и също парче. повече инфо има тук: Voyvoda - Veni

Цветомир Денчев каза...

Хахахах, тениската на Assuck, ма фака. Много добра песен. :)