неделя, 24 юли 2011 г.

Oh, Amy...



Вчера почина Ейми Уайнхаус. Тъжно ми е. Тъжно ми е, защото тя ме разбираше, защото когато си пуснех нейните песни, знаех, че не съм сама, намирах частица от себе си вътре и те бяха огледало на емоциите ми, мое вдъхновение, фон на дните и нощите ми. Тъжно ми е, защото толкова добър, откровен и непретенциозен джаз/соул албум като "Back to Black" не е записван в последните 10 години и надали ще бъде записан в следващите. Защото тя разбираше декаденса, но отиде твърде дълбоко в него... Снощи пусках албума й в бара, където работя, дори повече от обикновено, пих едно уиски в нейна памет и се прибрах после с метрото с лек привкус на тъга в устата. Днес като се събудих и отворих Фейсбук ми стана още по-тъжно след като прочетох десетки постове как можело хората да скърбят за Ейми Уайнхаус, като в същия ден атентата в Норвегия взе 93 жертви, от които 70% деца, и как едва ли не не я било срам да умре в този ден и да обере ларвите и как не ни било срам да скърбим за някаква "лайняна наркоманка". На хора, които дори могат да си помислят това, искам да им кажа, че човек не си избира кога да умре (освен в особени случаи) и, че дори и да нямат добър музикален вкус е добре поне да имат малко уважение към мъртвите. Ейми, ти ще останеш легенда и съм сигурна, че песните ти (дори и толкова малко на брой) ще се слушат и след 20 и след 30 и след 50 години, а не е ли това най-важното за един творец всъщност? Почивай в мир.



16 коментара:

ънкъл долан каза...

шибан наркоман.

Анонимен каза...

Долане, прибирай са веднага!

ънкъл долан каза...

shut up, tupu !

Hupu каза...

Ари ко спекахти сички ве, ибаахти спека дет сте, честно.

ънкъл долан каза...

AAAaaAaAAAAaaaaAAA !
/ме прай с ръцете и са чува музиката

afxx каза...

отрицателните коментари винаги са в пъти повече от позитивните. това съвсем не значи че това е доминиращото мнение. просто малцинството бълва повечко помия за да се опита да наклони везните но всички знаем истината - amy се нарежда до големите и така ще си бъде винаги!

ънкъл долан каза...

afxx- шибан наркоман.
Повечко помия, ко стана.

afxx каза...

е че кво да стане. :) Сигурно същото са разправяли и амебите на рибките които са шмъркали кислород направо на брега... ;)

чурле каза...

ти ся май много ги разбираш нещата, а ?!
на умен ли се прайш, не мога да разбера ?!

Анонимен каза...

Чурле, остъй го ве, не си заслужава. Недей, шси навлечеш пак някоя беля на главата!

чурле каза...

не ме дърпай, пусни ме, ше го прегазя !
ЯЯРРРРРРРРРР !

EVE-1 каза...

Мартина липсваш ми! Трета седмица ако не и повече си ни оставила на произвола на съдбата... висящи в празното пространство на интернет самотата :(

П.С. наистина съм искрен и не се лигавя

сладурест сладкишчо каза...

ей, заеба ни тя..
вече не е хубаво с мартинка :(


аре ве, ай ко са прайш ве!
ай, пиши ни нещо, три месеца сме на сухо вече, бахти човека дет си станала !
:(

сладурест сладкишчо каза...

*тука та ръчкам с пръчка и пробам дали не си се размирисала

Анонимен каза...

http://img843.imageshack.us/img843/7455/22052011172.jpg

Лермонтов каза...

Аааах, душата ми кърви ранена...
Мартиночка, милая, приходи со мной, прекрасная ты..