четвъртък, 11 юни 2009 г.

Къде сте хипи мацки?

Хипарки от всички градове, обединявайте се! След няколко десетилетия чакане отново настъпи вашият час!

"Момчета с мощни мотори търсят за посрещането на Джулая на Камен бряг и концертите в Каварна хипи мацки. Пиши на hippie.delic@gmail.com"
Това гласи мини-сайтът http://july.artcom.bg/, а от него яко дъни Uriah Heep - July Morning, разбира се.

Момчетата дори са си пуснали банер във vbox7.com за реклама. По конкурс ли ще ги избират "хипи мацките" или ще приемат всички желаещи не става ясно. Възрастова граница също не е определена.

Така, че ако се виждате като "хипи мацка" и кръвта ви още кипи, това е вашият шанс да изживеете отново сексуалната революция на 60те. Какво още чакате? Пишете им!!! xDDDD

3 коментара:

adrianahristova каза...

golqma typotiq hah
hipariqta kakvo obshto ima s motorite ne mi e qsno, ama nie s tebe nali ne sme hipi macki kvo razbirame :D
chakam oshte posta s taga :/

Анонимен каза...

още помня първата ми касетка, на която татко ми беше записал гореспоменатата песен :) но никога не съм ходил на жулай :D

MaRt каза...

@ xavia : E, то и хипитата и мацките какво общо имат, мене ако ме питаш xDDD

Иначе какъв пост с таг чакаш? Не ги умея аз тия х) За сметка на това те аднах отстрани на more ;)

@ Анонимен : Аз миналата година го празнувах на едно от тепетата в Пловдив, пробвахме бонга ми за първи път и му дадохме име - Токигава. Беше много лиричен момент. xD