вторник, 22 ноември 2011 г.

Март @ Бунтарт !


Макар и да не съм особено доволна от крайния резултат и особено от подбора на кадрите, с които стартирам репортажа си (но аз съм изключително самокритична, да не забравяме това), все пак реших да постна тук линк към първата ми поява по БНТ като стрингър от Бруклин за предаването БунтАрт. За съжаление няма опция да постна видеото тук, а и ще стане доста тежко като размер, така, че ако искате да ме видите цъкнете тук. Аз се появявам някъде към 11 минута и може да видите малко от мен и малко от две от групите, които свириха на хардкор/метъл шоуто част от тазгодишния CMJ в мазето на "Charleston" Уилямсбург. Малко повече кадри в оригинал, както и интервюто ми с Хърман от Johnny Booth в оригинал тук.

Очаквайте неочакваното скоро!

11 коментара:

Анонимен каза...

Не.

Сурова Ядка каза...

Март, кога ше правиш репортажи от Метрополитен? Туй чакаме!

ts каза...

Мартино, не ти прави чест- вместо да се вземеш в ръце, триеш коментар, в който ти се казва истина в лицето- това няма да ти реши проблема с наднорменото тегло и лелченския ти вид, както и че все повече ще бъдеш обект на подигравки, нежели положителни щения.
Съжалявам, но истината е такава.
Освен това наистина почваш да приличаш на Мартина Вачкова.

С най- приятелски чувства, твой TS

crash_trash каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
crash_trash каза...

Я, какво "потно" коментарче... Трябваше два пъти да чекна, дали операта не ме праща без да искам във чата на "Люлинските Интелектуални Лайновози". Започва със нравоучения от типа "докторант-пиандур от лесотехническия" и завършва със плиткоумни обиди, под които прозира "невъзможно ми е да правя пъноценен секс, защото съм леко спечен и доста тесногръд (но, иначе съм много алтернативен и умен!)". Що, по-добре не пробваш да си уредиш един златен дъжд - може пък да изпуснеш малко парата...

Анонимен каза...

crash_trash- да го духаш, беден.

Анонимен каза...

AAAA - ти си рапър от Шумен, сега разбирам... Пускат ли те по чата на кабеларките - ти с духане ли се уреди :Р Не с притеснявай за финансовото ми състояние - със сигуррност съм изхарчил повече от колкото теб и "аверите ти от махалата" взети заедно ;)

crash_trash каза...

ей, анонимния- ти нещо против шумен ли имаш ве, лайньо, ти знайш ли че в шумен ми е минало цялото детство и по- хубаво хора от шуменци няма, педераст долен

ехехехех каза...

crash_trash - селската чекия, дето 2 часа е мъчила да измисли дълги интелектуално-обидни словосъчетания, защитавайки Мартина с надеждата, че тя ще прави секс със него. Пънкар ли си, трашър ли си - най-вероятно си някой рахитен пръдлив хипстър къде слуша гаражни разстройства, мислейки си, че е МНОГО АЛТЕРНАТИВЕН И УМЕН. Щото мойто момиче - таз пръдня дето я написа казва всичко, което е нужно зрителите да знаят за тебе, путьо маринкин. ;))))
Явно си и комплексирана на тема пари, което навежда на мисълта, че си бедна.

ТЛ ; ДР

Crash_trash е педераст, иска мартина да прави секс със него, най-вероятно би бил пребит от 90% от коментиращите тук и също така има финансови затруднения.

Анонимен каза...

da mi iadesh tlustata pytka :P

ts каза...

траш- нещоси- това си е обявяване на война, селска пръчко х)...