сряда, 30 ноември 2011 г.

Dirty New York Legends: Boys in the band (part 6)


Отговор така и не получих и, честно казано, се почувствах малко тъпо... Имах нужда от секс, а знаех, че той се справя доста добре и не ми се губеше време и енергия в нови завоевания. Също, като с всеки Мастър до момента, се бях повлюбила малко и исках съвсем по момичешки да го видя...
Чудех се как да подходя, а в подобни ситуации болният ми мозък може да измисли какви ли не глупости. Намирах за тъпо да му пиша „Hey S. what are you up to?” или каквото и да е нормално нещо. Сигурно за повечето хора това е най-простото и логично решение на дилемата и въобще не го мислят, но не и за мен. Реших да се снимам както-майка-ми-ме-е-родила от кръста надолу, аранжирала плътта си с черен кожен камшик и да изпратя снимката му с думите „This pussy has to be spanked, Master...”. Стори ми се идеална идея, беше новаторско, възбуждащо и секси. Вероятно всъщност беше смущаващо, странно и неподходящо.
Отделих поне половин час в търсене на перфектния кадър, използвайки телефона си, фотоапарата си и уеб-камерата на лаптопа си. Направих сама всички снимки, нямаше кого да помоля да ми асистира, всъщност можех да помоля пича, който живееше на дивана в хола на квартирата ни - той беше гей и едва ли едно pussy би го смутило, но реших, да не го занимавам с моите глупости и сама да си свърша работата. Нали знаете – на вълка вратът му е дебел, защото си върши работата сам!
След кратки колебания избрах най-подходящия от поне трийсете кадъра, които направих и самоуверено му го изпратих с въпросната реплика отдолу. Не получих отговор на sms-а си няколко дни, но не го потърсих отново. Най-малкото след това съобщение нямах какво друго да кажа, ако ми отговореше ОК, ако не – всичко приключваше.
Към края на същата тази седмица, някъде три-четири дни след като изпратих снимката, телефонът ми светна с добре познатата червена светлина и пиукащ звук. Съобщение.
S: Wanna fuck me and my cousin.
Прочетох думите му върху цветният lcd екран на смарт-фона си, вървейки по сутрешните улици на Bed-Stuy. Връщах се вкъщи, отново снощна, отново на сутринта, след като бях крашнала в апартамента на един мой познат, с когото се бяхме понатискали сутринта. Не отговорих на съобщението и тъй като именно така трябва да се третират мъжете, нещо, което за жалост така и не успях да се науча да прилагам успешно до момента, той ми се обади на следващата вечер. Бил в Brooklyn, да сме се били видели. Отвърнах му, че имам вече уговорка с един приятел и вероятно по-късно вечерта може би ще съм свободна, но не знам точно кога и къде. Предложи да му се обадя, като приключа. Имах уговорка с P, с когото обаче исках само да си играя, а и той беше достатъчно зрял и знаеше, кога да постави дистанцията и да ме спре, за да не се изчукаме, което ни оставяше добри приятели преди всичко. Същата вечер обаче беше една от първите ни срещи и тепърва разбирах философията на отношенията ни. След като съвсем открито натискахме в един от най-популярните барове на Bedford Avenue, се качихме на такси за да отидем да се чукаме в студиото му. Спряхме за бири , които слезе да купи. Когато се върна след 5 минути обаче неочаквано ми каза:
- My friend I. got into trouble in one other bar, I have to go and help him.
Подаде ми бирите, даде някаква банкнота на таксиметровия шофьор и му каза да ме закара където си поискам. И така, аз се озовах сама в таксито с два Becks-а и целия Ню Йорк пред себе си.

19 коментара:

ънкъл долан каза...

и ако не си разбрала- не "хейтваме", както му казваш- дръж се адекватно за МАЛКОТО ти години, говори нормално с не особено богатия ти речник и ще се изнадаш за колко много неща можем да общуваме без простотии

Анонимен каза...

ГОЛЕМИЯ БАТИ ДОЛАН!!!!!111

ънкъл долан каза...

ари удари ма ве.. ари удари ма ве ...

ънкъл долан каза...

ей диване, пак ми изтри коментара !
ебахти путкенските номера- вместо да работиш върху себе си и да израстваш- ти се пънеш да копираш некви дърти педераси- че ги копираш и бездарно- и като ти го покажат в лицето, заравяш си главата в пясъка, щото нали, колко е удобно да скриеш личните си проблеми, вместо да направиш нещо, за да ги решиш..
освен това приличаш на мартина вачкова- кисело дебело лелче

Анонимен каза...

Мартина вачкова нито е кисела, нито е дебела нито е лелче. Тя е добра актриса с леко наднормено тегло, на средна възраст и също така лъчезарна жена.

MaRt каза...

На всички хейтъри тук, мога само да кажа да го духате. Ясна ли съм ? x)

MaRt каза...

Колко долу сте паднали за да пишете коментари от мое име и даже да копирате смайлитата ми лелеле... хора, СПРЕТЕ ДА ВИСИТЕ В ИНТЕРНЕТ, СГРАБЧЕТЕ ЖИВОТА ЗА ГУШАТА, ебати...

Карбовски с Вас!! каза...

Сграбчил съм нещо, ма не е живота!! бахахах

MaRt каза...

Хахаха, това беше добро. х)

Анонимен каза...

брачед, мартина та похвали, батко.. евала !

ранни записвания Дидим каза...

интригуващи раскази пишеш, някой е про, някой контра но никой не е безразличен

храна за кучета каза...

На мен разказа ми хареса. Хареса ми точно тази бруталност, първичност и повърхност! Все неща върху, които не се замисляме, подминаваме или се правим, че не съществуват. Хора с празен живот още от малки... имат време да се осъзнаят и да подредят някакви приоритети и цели в празния си живот!

перилни препарати каза...

Силни думи, откровени! Поздравления за това!

Екскурзии Барселона каза...

Така е в подобни ситуации болните ни мозъци могат да измислят какви ли не глупости.

почивки в чужбина каза...

Пишеш добре, статията е интересна, човек какво ли не измисля.

почивка малта каза...

Интересен разказ и интересен стил на писане - бих го определила като искрен до болка. Не знам дали е истинска историята, но на мен ми звучи доста реално. Това са нещата от живота, от живота през 21 век. Дори да не си признаваме някои неща, ги знаем дълбоко в себе си че са точно така. Първичен е не разказа, а момента за който се разказва в него. Всеки от нас поне веднъж в живота се се е поддавал на първичността.

интренет супермаркет каза...

Много интересен разказ. Имаш стил на писане, но и още доста какво да учиш. Но все пак им някаква първичност и искреност, която се цени.СМС които сте си пращали са любопитни, дали е бил наистина там или просто е бил с някоя друга в този момент и затова е чакал 3-4 дни да ти отвърне няма как да се знае.Но не е трябвало да отиваш.Но все пак си го разбрала.Харесва ми е пишеш така откровено за това какво ти се иска и какво се е случило.Това показва че не се срамуваш да живееш както си поискаш поздравления и не спирай да споделяш с нас.

парфюм булгари каза...

Неприятно е когато не получиш отговор за нещо важно.Пишеш много добре и блога ти е страхотен.

Ранни записвания Дидим каза...

Страхотна статия, благодаря :)