неделя, 13 ноември 2011 г.

Dirty New York Legends: Boys in the band (part 1)




"And they all scream and shout for the boys in the band... only for the boys in the band”.

Знаех, че не трябва да чукам двама музиканти от една и съща банда. Това, което не знаех обаче беше защо продължавах да го правя.
Началото на цялата сага сложи I. Започнахме да си пишем докато бях в Берлин. Обща приятелка ме свърза с него и той започна да ми пише перверзии по Skype, как иска да бъде мой роб, да му сядам на лицето, че даже пари би ми давал за това... В началото, признавам си, си мислех да изкарам някой лев от него или поне малко безплатен кокаин, който знаех, че има в изобилие като всяка уважаваща себе си рокзвезда. А и той си беше доста известен и доказал себе си през годините, което галеше егото ми. Беше около трийсетте, харизматичен и откачен. Открито си падаше по садо-мазо и фетиши, не беше поредното хлапе, което би се свило от страх и казало, че „не може да причинява болка на човешки същества“ при безобидната ми покана да ме напляска.
При първата ни среща ме чакаше пред новинарската агенция, в която тогава работех, беше облякъл женско бельо под дрехите си, точно както му бях заповядала. Решихме да отидем у нас, където трябваше да бъде мой роб. Живеех сама и апартаментът ми в София беше идеалното убежище за тъмните ми страсти. Отидохме там, след като ме придружи да си купя мишка на компютъра, тъй като моята се беше развалила. Колко прозаично. Носеше бельото през цялото време.
Идеята да доминирам над доказала се култова личност и да правя каквото си искам с него, някаква си 20 годишна пикла, ме ласкаеше, но не ме възбуждаше чак толкова много – винаги съм била повече submissive. По-скоро исках от безплатното уиски и кокаин, които знаех, че щеше да ми предложи. Озовахме се в апартамента ми, начертахме по няколко линии на раклата на леглото ми, отпихме от уискито, плуващо лежерно върху кубчетата лед. Накарах го да се съблече и да ми покаже бельото си. Беше сложил доста идиотски розов сутиен, черни дантелени прашки и чорапогащник 20 дена. Поставих пластмасовия си гаг си на устата му и го карах да повтаря мръсни думички, сложих го на каишка, заведох го в кухнята и го накарах да измие мръсните ми чинии, докато аз го снимах за спомен, а след това щях да кача снимките във Фейсбук, където все още стоят всъщност - естествено само аз мога да ги виждам.
Върнахме се отново в стаята, където го яздих на конче. Забавлявах се много, но не мога да кажа, че това ме възбуждаше кой знае колко. След като излязохме от плея, той на шега подхвърли, че можел и да бъде мастър... Вече бях достатъчно пияна и надрусана, така че реших да го пробвам. Смиреният роб, с когото до преди минути се ебавах както си искам, изведнъж обърна нещата на 360 градуса, избута ме на леглото, заби ми 1-2 шамара и докато се усетя твърдият му кур беше някъде дълбоко в гърлото ми, аз се давех, едновременно унизена, поразена и адски възбудена. След това си тръгна, а аз останах да лежа на леглото, гледайки в тавана и чудейки се в какво се забърках отново.

(to be continued)

29 коментара:

Анонимен каза...

Искрен Пецов е -100%.

Анонимен каза...

аз мисля, че е боби от перник

Анонимен каза...

абе не знам... дали ще е боби от перник, дали ще е вокала на група хоризонт, но всяко нещо като го завъртиш на 360 градуса си е пак същото нещо, погледнато от същата перспектива. не знам ... много сложно ...

ехехехех каза...

МАРТИНА - ПРОВОКАТОРКАТА!!!!!!!1111
ДОХОХОХОХОХ!!

Анонимен каза...

На мен като обърна цялата тая история на 360` ми звучи много тъжно. Мартина алтер егото ти е crackwhore :( . Може би трябва да се срещнеш с някой ню-йоркски психотерапевт.

Анонимен каза...

МАРТИНАТА Е ИЗТРИЛА ПЪРВИЯ КОМЕНТАР ОТ СНОЩИ !!!!!111
МРЪСНИЦО !
ТИ СИ ТЪПО БЕБЕ И РАЗВАЛЯШ ВСИЧКО И ТРИЕш КОЕМНТАРИ !
МРАЗЯ ТЕ !

Анонимен каза...

от анонимния по- горе:
/ме фъфли в яда си и пръска плюнка и си бърка в гащите и мрази.

Анонимен каза...

/ме размахва факла

аАААААааААаА ъъъъ БАМАЙАКТА! УМРИИИ!

Анонимен каза...

/ме вдига вилата и тръгва заплашително към къщата на мартина и крещи нечленоразделно
АААААААААААкхгаскЛХкхгкдсхг

Анонимен каза...

Сега покрай рекламата на блога в бунт арт ще се засили цензурата върху нашето мнение! Ние от "Четири истини" няма да толерираме това! Ние няма да замълчим! Нашият глас ще бъде чут... винаги!

Анонимен каза...

/ме напредва с вилата в ръка и я размахва и крещи и иска хляб и справедливост и псува каруцарската
"АААА АЙШМУЙБА !..." и "ДЕЕБАТЪЗОВЦЪЪГЪЗАДЕЕБА !.."

Анонимен каза...

/ме е застанал в центъра на селския площад и изгаряйки принтирани на хартия(а4) постове от блога на Мартина , декламира с фанатичен блясък в очите:

Долу тиранията на Мартина Дечевска, изгорете до основи блога й - бордей за мерзавци, храм на бесовете и сборище на уродливи твари.
НАААА КЛААА ДАААА ТАА!
ВСИЧКИ СЛЕД МЕН!

Анонимен каза...

/ме хуква напред и крещи и се спъва в дръжката на вилата си и пада и си изпуска и сандвичите от вкъщи и псува и пак хуква и крещи
АААААААА ИЗГОРЕТЕ Я, ВЕЩИЦААА

Анонимен каза...

/ме си пуснал оная педо песничка с машинописката и иска да троли, и спами изродите на съвремието! Призовавам следващите 200 коментара да са точно тук!

Анонимен каза...

АЛЕ АЛЕ ООООООО

Алексчу каза...

АЛЕ АЛЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ! АЛЕ АЛЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ МАРТИНА ЗА КОКА СЕ ЕБЕЕЕЕЕ! НА КАВАЕВ ДЪЩЕРЯТА СИ ДИГНАЛА КРАКАТА И ХАЙДЕ ВСИЧКИ ДО ЕДИН ДА й СЕ ИЗРЕДИМ!

Анонимен каза...

ЗЕЛЕНИИИ СМЕЕЕЕ ВЕЛИКИ СМЕЕЕЕ
ЕДИНСТВЕНИ НА ТОЗИ СВЯЯЯЯТ
ЕДИНСТВЕНИ НА ТОЗИ СВЯЯЯЯТ

А СПАРТАК ВАРНАА ЩЕ УМРААТ
АЛЕ АЛЕ ЧЕРНОО МОРЕ !

Анонимен каза...

ЗЕЛЕЕЕЕН ОТБОООООООООООООР
ВЕЛИИИИИИИК ОТБОООООООООООООР
ЕДНА РЕЛИГИЯЯЯЯЯЯЯЯЯ
ЕДИН ЖИВОООООООООООТ

Анонимен каза...

/ме изчаква с тълпата да мине агитката и пак хуква с другите и размахваме вили и факли и почти се тълпим пред къщата на мартината вещицата АААИЗГОРЕТЕЯМРЪСНАВЕЩИЦАА

Анонимен каза...

/ме прави коктейли молотов от останалия алкохол на искрен пецов и ги подава на гневната тълпа.
/ме бтв мрази тъпи футболни хулигани!

Анонимен каза...

/ме седи до горния анонимен и го гледа как се мъчи да прай молотовки с алкохол и му дава акъл, че не се прай така, ми с нафта и въглищен прах и после се сбиваме и двамата сме в облаче прах и ни се виждат главите и от време на време по някоя ръка с брадва и въобще е весело и щастливо и се вълнуваме от предстоящото подпалване на къщата на МРЪСНАТАВЕЩИЦАИЗГОРЕТЕЯИЗГОРЕТЕБЛОГАЙ

Анонимен каза...

честно да ти кажа много са въз будих, дано продължението е скоро, че ирекцията ми няма да спадне туку така

сладурест сладкишчо каза...

В таз весела тълпа-
само откачалки.
Весело подскачат
и си правят закачалки.
Пляскат се и вряскат-
весело да е !
Хей хоооо, хей хоооо (х 3)

Анонимен каза...

пичове, кога ше ходим на тинтин. днеска е намалено. от 8 без 15 го дават. нещо?

Анонимен каза...

Майка ми не ми дава.

Анонимен каза...

aaaa майкооооо, вие на тинтин ли се кефите веееее, ааааааааа, дебааааа, големи хора станали...
таз вчерашната пикла на двайси ши си прай квот си иска с вас, уеееееее, ааааааааа

Пламена Стоева каза...

Алексчу, ти на колко си години, пубертет такъв !
Нямаш никакво право да обиждаш Март, след като тя не ти е направила нищо, разбираш ли ?
Като не ви харесва, не четете тук- ти и останалите тъпи тролове !

Март, продължавай в същия дух.

Пламена Стоева каза...

Алексчу, ти на колко си години, пубертет такъв !
Нямаш никакво право да обиждаш Март, след като тя не ти е направила нищо, разбираш ли ?
Като не ви харесва, не четете тук- ти и останалите тъпи тролове !

Март, продължавай в същия дух.

ts каза...

туй за насо русков ли става дума, в крайна сметка ?