четвъртък, 24 ноември 2011 г.

Dirty New York Legends: Boys in the band (part 5)


С майка ми живеехме в една стая, което правеше невъзможно да се насладим подобаващо на вечерта. Това обаче не ме спираше, защото, както вече знаете, обичах невъзможните неща. Предложих му да отидем на покрива, където след като попушихме от коза, за който се бях изръсила 40 долара в името на „една перфектна вечер с идеално чукане“, започнах да му духам на фона на красивата гледка на среднощен Manhattan. По едно време обаче го хвана параноята и започна да се оглежда наооколо.
- Its too exposed here. We should go somewhere else...
- Its totally fine, baby, relax. Oh, are you nervous? You're worried that some people on the street can see your cock? - започнах да го бъзикам аз. Шях да съжаля/благодаря за думите си по-късно, когато ми го върна тъпкано. Съкварирантите ми се качиха на покрива, видимо подпийнали и той ме накара да му лапам пред тях, а по-късно ме натика в тоалетната на апартамента и ме изчука там, докато аз се опитвах да бъде възможно най-безшумна, тъй като от стаята, където спеше майка ми ме делеше само една тънка стена. На сутринта трябваше да си тръгне, нямаше къде да остане да спи, а го очакваше дълъг път до upstate градчето, където живееше. Качихме се на покрива отново за да изпушим по цигара заедно. Нямахме много какво да си кажем, а слънцето беше на път да оцвети със сутрешните си багри градът, който никога не спи. Пуснах една песен на IAMX от телефона си, но той не я хареса. Знаех си, че не трябва да пускам IAMX на пичовете, просто не го разбират. Другият път, смятах да пробвам с The Strokes или 2 Pac, зависи от случая. S. каза, че ще ми се обади, а аз започнах да му обяснявам колко са ми писнали всички тези мъжки приказки и колко мразя някой все да казва, че ще ми звънне и аз да трябва да чакам и да чакам...
- We should fuck more S,. казах му аз.
А той се усмихна и погледна на другата страна.
- I'm leaving.
- Ok, I'm gonna stay here and wait for the sunsrise.
Видях в очите му, че малко ми се зачуди. Американските момчета не бяха свикнали на такава пост-садо-мазо романтика. Аз имах нужда някой просто да ме гушне и да изчака с мен изгрева, след като съм му позволила да ме унижава и наказва с кура си. Просто,красиво, утопично. Чух вратата на покрива да се затваря зад мен, но продължих да стоя, с поглед насочен към събуждащото се небе и димяща цигара между пръстите.
Изгревът беше очароващо пленителен, точно както си го представях. Небето се насити в искрящо розово, което преливаше в болезнено синиеещи нюанси. Беше толкова красиво, че реших да го снимам и да му изпратя снимката. Отстрани сигурно изглеждаше cheesy, твърде глупаво и сантиментално, но докога щях да спирам себе си в стремежите и желанията си, само за да угодя на някой друг, на когото така и така не му пукаше и за да му запука аз трябваше да се правя, че ми пука? I'm sick of spending these lonely nights training myself not to care... Мразех всичките тези игрички, макар и да знаех, че работят. Исках да го направя, правех го. That's it. Натиснах бутона Send. Да става каквото ще.

8 коментара:

Анонимен каза...

"We should fuck more" ... после се чуди защо не ти се обаждат или ти се обаждат само за още 2 тека...После пусни и снимки на 50 залеза и напиши 5 прочувствени стихотворения, хахахах

Анонимен каза...

Защо правиш нещо след като осъзнаваш, че не е това, което искаш?!

ал-Хайтам каза...

Според мен, колеги, тя подсъзнателно търси смъртта, самоунищожението в крайна сметка. Нямам друго обяснение за тези й състояния. Мисля, че нашият колега и мой добър приятел Eve-!, когото аз уважавам много, ще подкрепи тезата ми със своите професионални наблюдения и мнение.

Chichi каза...

От всички разкази разбирам, че обичаш курове, ама да не са обикновени, ами арт курове. Значи пожелавам ти още много такива и един ден, като почнат да те сочат и да ти казват, че си падаш само по арт курове и си минала през половината арт курове на този свят, това няма да е комплимент. Сигурно мразиш мъжете, но като им даваш да те тъпчат със свойте арт курове, си мислиш, че ги контролираш и си силна,друсана, алкохолизирана, садистична кралица. Уви, контролираш само празненето и дали да бъде на лицето ти. Съжалявам те...
П.С. Един неарт кур!

Анонимен каза...

Абе, аре стегнете се малко, бе!Големи моралисти, голямо чудо, ей!Ако момичето пишеше за глобалното затопляне,световната икономика и темподобни със сигурност нямаше да сте толкова компетенти и нямаше да й пълните блога с ненужния и със сигурност псевдоморал!Като, че ли Вие не си мислите за курове, цици и т.н.Аз самия си мисля за цици 24/7.Ега ти хората.Тръгнали да раздават морал, а не виждат себе си!За пореден път се убеждавам, че който говори/пише това, което мисли в прав текст и по малко по-груб начин е крив на "света".Айде нема нужда!Света и без това се напълни с много моралисти и взе да ми става скучно!

P.S : Марти, продължавай да пишеш още, че ми става все по-интересно
Поздрави
С.С :)))

Нисичък Дядо каза...

"P.S : Марти, продължавай да пишеш още, че ми става все по-интересно"

Взе да ти става патката, като почете за курове, педерме недно.

ал_Хайтам каза...

Анонимния пич- аверче, не ти се получи наредбата, да знаеш. Слаб си в обосновката си, повечето зрели и интелигентни хора не мислят за секс през цялото си съзнателно ежедневие.
Освен това светът със сигурност няма да загуби от липсата ти в него- както и нашата съвест.

Карбовски с Вас! каза...

Анонимен, ти пък малка дрисня от къде изкочи да та иба, играй си с импотентната чурка и остави батковците да коментират. Марта браво вече си във всеки сън на доволно лъскащите тинейджъри. В началото на разказа, само казвай да приготвят тоалетна хартия, че ше става страшно и лепкаво. И запомни кожения микрофон не те прави журналист, а вестник Чук-чук, отдавна го няма. Пробвай в хай-клуб там може да ти вземат разказа и наблегни на думите- влажна пичка.