петък, 3 септември 2010 г.

За дискриминацията, прикрита като псевдо-съпричастност по софийските live клубове напоследък...

Вчера вечерта с Х.Ч. бяхме да плуваме. След плуване, някъде към 10 вечерта (добре, че има басейни с такова работно време),решихме да се отправим към Pork Pie (ex-Маймунарника, SPS и какво ли още) за да хапнем по едно-две от техните супер-мега-уникално-вкусни кюфтета. Клубът се намира в Борисова, близо до езерото с лилиите, и предлага уникалното удоволствие за по-малко от 10 лева да слушаш някоя свежа банда, да набиваш кюфтета и да пийваш биричка. А по-добра скара от онази там не съм вкусвала. Приближавахме се към въпросното място, от където се чуваше музика, за жалост не такава, каквато бих искала, но все пак отивах за кюфтета, а не за музиката, казаха ни, че входът е 5, за някаква РЕГЕ банда (не харесвам никак РЕГЕ), ние им казахме, че сме за скарата и те ни пуснаха без вход...

Какво беше очудването и разочарованието ми, като не видях любимите си месца, да цвърчат весело на скарата, като не усетих аромата на препичаща се овкусена плът... Питах ги, има ли кюфтета, а те ми отговориха "Днес няма скара, заради концерта, заради бандата сме на вегетарианска кухня" т.е. имаше само картофи. Ама аз картофи и у нас мога да си направя... Веднага им обясних, че развалят по този начин имиджа на клуба си, който не случайно се казва PORK PIE, ебати. Искам си мръвките, хич не ми пука за тъпата реге банда и тъпите й растамански виждания. АЗ ОБИЧАМ ДА ЯМ МЕСО И ИСКАМ ДА ЯМ МЕСО ВСЕКИ ДЕН. ИСКАМ СИ КЮФТЕТАТА!!! Защо трябва гостите на даден клуб да се съобразяват с кулинарните и lifestyle вкусове на бандите, които свирят същата вечер. Та това са си лични неща. Аз да не карам хората да се обличат в латекс и да се бият с камшици като идват у нас? То си е по желание... Но искам да кажа, че твърдо не одобрявам тази дискриминация към публиката, прикрита като псевдо-съпричастност с някви нео-хипарски банди пеещи ми за любов, слънце и джойнт. В главата ми се завъртя картината как изскачам на сцената, отрязвам някой крайник на вокала и да го мятам на нагорещената скара под звуците на Cannibal Corpse.

Прибрах се вкъщи и тъжно започнах да ям малкото останало ми месце из доста празния ми пред-заплатен хладилник, като се сетих, че на един HC straight edge концерт наскоро също приканваха хората да не пият алкохол пред бандите (сигурно, за да не ги дразнят), ама в клуба си продаваха алкохол и който искаше си пиеше... даже си спомням,че въртяхме едно узо с едни гърци, които никак не бяха sXe...

След малко отивам на концерт на някаква СКА банда, пак на същото място... дано вече има месо. Ще докладвам по-късно.

PS: Имаше кюфтета! <333 А и концертът беше доста приятен. Колко малко му трябва на човек, за да е щастлив.^__^



11 коментара:

Анонимен каза...

"Аз да не карам хората да се обличат в латекс и да се бият с камшици като идват у нас? То си е по желание..."

ама те правят ли го наистина?

MaRt каза...

Някои го правят... xDDD

angel s. каза...

Не виждам какъв е проблемът един ден да не цвърчат меса по скарите в маймунарника. Няма нищо лошо да се популяризира какъвто и да е вид алтернативна култура (на хранене, на живот, не само музикална) в България. Люфтета има навсякъде, свястна вегетарианска храна има на 3 места в София. Фестивалът беше обявен от доста време из медиите, знаеше се поне от седмици, че тази вечер заведението ще си почива от мършичките :D

На концерта на Ruiner, отношението на организаторите бе препоръчително, именно за да се избегне дискриминацията по отношение на пиене/не пиене, пушене и т.н. Хубаво беше, че доста малко хора всъщност пушеха. Така, че не се изкарвай по-малко толерантна от колкото си всъщност :D

http://www.youtube.com/watch?v=P9Cmt8E1NYI

MaRt каза...

Аз пушех и пиех нарочно пред сцената и издишах в лицето на вокала ! xDDD хахаха

MaRt каза...

Ти май си вегетарианец, а ? xD

angel s. каза...

Абе да, не вярвам, докажи lol :D

Иначе да, но не ми е проблем хахахах :D

MaRt каза...

Хахаха.... знаех си... xDDD ся ако кажеш, че си е straight edge... *rofl* xDDDDD

angel s. каза...

Абе май, май и това мога да потвърдя :D

MaRt каза...

ужас.... това какъв живот е? xs...

angel s. каза...

Wow никакъв, разпадам се направо, нищо не съм си оставил, за което да живея ххх :D

Анонимен каза...

проста,селска леля си ти, нищо, че си на 21..
ебимумайката, толкова загубена и тъпа женка отдавна не бях засичал.