вторник, 8 декември 2009 г.

(сред)нощно

Нощта се разсипва пред мен като огърлица черни перли блъснала се в белия мраморен под.
Аз стоя отстрани и мислено събирам зърната.
Хващам ги с два пръста и внимателно се оглеждам в тях.
Образът ми изглежда разкривен, тъмен и малък, но това по особен начин ме привлича.
Поглеждам по-надълбоко.
Усещам как Нещо ме всмуква и аз минавам от другата страна.
Затварям очи за миг и когато ги отварям съм вече там, отвъд.
Не знам защо ги затворих.
Знаех си, че трябва да гледам трансформацията, да я усвоя максимално за да я повторя.
Но затворих очи.
Когато ги отворих всичко беше същото.
Само цветовете бяха обърнати.
Аз стоях насред същото, а около мен като дъжд се сипеха бели перли.
Взех една от тях в ръката си.

7 коментара:

a. каза...

Хареса ми. Много.

Toto каза...

Уникално!!!!

MaRt каза...

Мерси. Радвам се много, че ви е харесало това творение на избочилия ми мозък в 2:30 през нощта. Btw смятам да го преведа на френски, така че beware... ]:))

iskam lqvata si polovina каза...

промяна

MaRt каза...

дали? х)

~Morrigan~ каза...

Промяна, да...
Браво!!!

павлина каза...

мнол си задръстена ама художественото ти творчество така да се каже е готино удари си една чекия от мене и земи се наспи лелче