сряда, 1 февруари 2012 г.

Из Изгубените Тетрадки - работно заглавие

Започвам новият си проект, с работно заглавие "Из изгубените тетрадки" (което ще се промени ако измисля нещо по-добро). Зад него стои едно средно на размер, розово тефтерче, което за рожденния ми ден ми подари Александра Рамирез. Тогава навършвах 20. Юбилей. Партито беше в апартамента ми в София.

Сега, след 2 години, отново в надвечерието на рожденния ми ден, вече живееща и работеща в Ню Йорк, аз я преоткривам. Разгръщам листите й и из тях намирам изгубените съкровища. Разкази, разкривени репортажи от концерти, задъхани истории написани по път, мисли, спомени, маршрути. Решавам, че те заслужават да бъдат показани някъде, душевно-ексхибиционистичната ми природа не би позволила те да бъдат изгубени непрочетени.

Ето и как започна всичко.

20 коментара:

Анонимен каза...

На френски ли бе?? НА ФРЕНСКИ???
Ей за туй България няма се оправи!
РОДООТСТЪПНИЧКА!
ЩЕ ПОМНИМ НЬОЙ!

Анонимен каза...

що не го написа на арменски, а ? хем щеше да си по- интересна за чекиджиите от нью йорг

Анонимен каза...

Abe ne mislish li kato pishesh? Purvo , az mislq che tova e pojelanieto i go e napisalo momicheto, koeto podarqva teftercheto, predpolagam, i vtoro, dokolkoto znam, nastoqshtata mu sobstvenichka e uchila i govori dosta dobre frenski, i treto - da izpolzvash poveche ot 1 ezik v ejednevieto si,osven ako ne sa nqkakvi angliiski dumi izpolzvani ot murzel da namerish bulgarski, samo moje da te obogati.
Haide napishi si pak glupavia komentar i za moeto izkazvane!

добчо рапъра от шумен каза...

поредният интернет- рицар, дето се надява тайно и си представя, също така тайно, как мартината го чука със страпона..



p.s. доволен ли си ? х)

Анонимен каза...

ahahahahaahah vij az sum momiche, i ako si predstavqm izobshto che se chukam s Martina ,ne bih go napravila nikak taino. Vuobshte ne znam zashto mi idva na ima da gledam komentarite i da si govorq s glupaci...

Анонимен каза...

да си интернет- рицар не се обуславя от пола ;)

панчо вийя каза...

ало, момичето !
свиркасекс ?

MaRt каза...

И аз доста често се чудя защо ги гледам тези коментари и защо такива мнения ми обитават блога, така че не съм/си единствена, мацка. х) Познаваме ли се btw, ако да - издай се тайно в съобщенията ми във Фейсбук. xD

ps: този коментар не искам и да си помислям какви абсурдни интерпретации ще получи от някои хора. xD

ънкъл долан каза...

мартина, трябва да се радваш на трафика към блога ти, а и, все пак сме твоите невидими приятели и ти въпреки всичко си ни обичаш ;)

ънкъл долан каза...

п.п. хайсиктир и запетайките на грешно място.. моля за снизхождение, че първосигнално натискам "публикувай", без да прегледам..

Анонимен каза...

/me si gushva Martito.

GUSHI!!!!

ънкъл долан каза...

ПУСНИЯТИКАЗВАМ !
/ме дърпа мартито

Анонимен каза...

Ъ-Ъ!
/ме я стисва по силно

ънкъл долан каза...

ДАЙТУКАКАЗАХ !

/ме подпира с крак и дърпа яростно и хъхри и ръмжи и псува

Анонимен каза...

Държиш се детински и ни излагаш и двамата пред Мартина.

ънкъл долан каза...

смятам, че не си прав, просто се опитвам да предложа алтернативен поглед върху нещата..
и все пак- държа се културно, нали...

Анонимен каза...

Долане, затвори си човката.

ънкъл долан каза...

не можеш да заглушиш гласа на истината !

Анонимен каза...

Найш как ше го заглуша аз???

ънкъл долан каза...

ари ударима ве, ари удари ма..