понеделник, 17 август 2009 г.

Bernays Propaganda @ Lebowski

Събота вечер под тепетата. Макар и леко уморена и депресирана, реших да се отправя към клуб Lebowski (доста обичайно за мен място това лято), за да послушам македонската група Bernays Propaganda, който щяха да свирят там. Никога не ги бях чувала. Всъщност единствено бях виждала плаката за концерта, който ми изглеждаше доста примамливо...



New Wave, та и Post-punk, та и женски вокал, та и ангелски крилца, та и от Македония... Ще се ходи!!! Определено съм фен на македонската сцена и мисля, че имат адски талантливи и уникални банди - като пример ще дам Mizar и мисля, че няма нужда да изброявам повече...

Към 21:36 се озовах в клуба, отправих се към бара и си поръчах един голям джин с тоник. Заради депресията, иначе, по принцип, почвам с малък... След малко се появиха и 2 мои дружки от Самакитка, a някъде около 22:02 на сцената се качиха и македонците.

Първото ми впечатление беше "определено очаквах нещо по-бавно". Тези ангелски крилца, а и обявените стилове ми бяха навяли асоциация за лежерна банда, със синтезатори, пост-пънк бийт и райски женски вокал. Реалността беше, че Bernays Propaganda си забиваха здраво. Освен, че бяха китара, бас, барабани и вокал, а нямаше и помен от синтезатори, музиката им беше шумна, надъхваща, танцувална. Стилово бих ги определила като алтернативен, пост-соц пънк, макар и соцът да си е отишъл отдавна. Мацката говореше много зарибени работи между песните и като цяло бандата беше доста концептуална, което определено ми хареса.

Ето го и майспейс-а на Bernays Propaganda - там можете да чуете 4 техни песни и да добиете по-добра представа за тяхната музика: http://www.myspace.com/bernayspropaganda

Междувременно аз ще вмъкна малко lame снимки, които направих по време на гига:








И за да бъде картината съвсем изчерпателна - ето и едно клипче от втората песен, която изпълниха. Публиката още не се е активизирала, но пък парчето си заслужава:



За финал ще спомена, че си изкарах добре. Освободих се от депресията с добре познатата формула - музика + алкохол + мъж(е).

Mission Completed. До следващия път. Ако случайно ме мернете в някой задимен бар нейде из вселената, елате да ми кажете наздраве. Вероятно ще съм пияна, дружелюбна и разкрепостена, така че най-много да намажете... хахаха шегувам се, естествено *fingerscrossed* x).

6 коментара:

Peter Genoff каза...

Мале, аз като един Русенец с най-авангардно заведение 'Soundgarden', дето свирят само рок групци, въобще не знаех за въпросния клуб. И така един ден с приятел, едно слънце и една жажда, както и крайна цел Велинград, се озовахме в горещия Пловдив. Въпросното ни заведение ни привлече с адски колоритното си име, но ни отблъсна с миризмата на мастика и двама пияни подпиращи се дядовци до него. Така и не посмяхме да влезем, но откакто видях ласт.фм-ма им съжалявам. :D

Яко си си прекарала, гледам яко са забивали.

Silentium каза...

Аз таз група я чух на Спирита първия ден и също ми харесаха... Жалко, че бях с хора, които не оцениха подобаващо нещата и се преместихме на друга сцена, че не ми се разделяше (че после сигурно нямаше да ги намеря :Д)

Анонимен каза...

На коя сцена на Спирита са били? Иначе и мтел-а се блокира като бонус и хората се лутаха само,което доста прецака събитието.

Silentium каза...

На Jack Daniels' Rock Stage... Първия ден свириха втори... веднага след Breakpoint, ако не ме лъже паметта...

angel s. каза...

Доста хубава група са, напоследък ги слушам често. Жалко, че пропуснах. Но след три концерта в България за последните няколко месеца, все ми се струва, че ще се върнат пак. И дано...

Dr. Terror каза...

и аз бях там ...