петък, 7 август 2009 г.

Някои от най-големите глупости, изричани от мъже пред мен!



Скъпият ми фейсбук ме вдъхнови да опиша някои от най-глупавите неща, изричани от мъжката половина на човечествето пред/за мен. Ето едно своеобразно списъче с разни разнообразни мъжки безумия. Повечето от тях, вероятно ще ви прозвучат като вицове, но уви, истина са...

1. "Ооо не, аз не мога да причинявам болка на човешки същества" - предизвикано от желание, въпросният мъж да ме "понапляска" малко по време на секс. След няколко дни, жалостивото типче ме върза да ходя сама на парти, с новата си рокля, купена специално за него и секси обувките ми на токчета... Странни представи имат хората за "болка". Не че си изкарах лошо, но не е там въпроса...

2. Следващата случка е от моя бурен пубертет. Като бях на 15, ходех с 1 блейдър, най-дългата ми връзка всъщност... За 1ви път щях да празнувам Свети Валентин с гадже и бях много въодушевена. Отидох у тях, правихме секс, после отидохме да пием кафе в едно известно пловдивско заведение, където всичко беше подобаващо украсено за празника, дори с кафето даваха бисквитка във формата на сърчице. Романтика отсекъде! Развълнувана го попитах:
- Няма ли да ми честитиш празника?
А той ми отговори:
- Що? Да не се казваш Трифон?
xDDDD
Макар и сега това да ми се струва безумно смешно със сигурност е оставило дълбока джезга в крехката ми момичешка психика, та за това мразя този празник, всякакви клиширани романтични хавички и съм станала такава непоправима мрачна циничка!!!

3. Чукам се с един за първи път. Качила съм се върху него, вече се клатя от няколко минути и го питам:
- Хубаво ли ти е?
На което той отговаря:
- С Мартинка винаги е хубаво...
Стана ми едновременно тъпо и смешно, станах, вдигнах си гащичките и се прибрах да спя...

4. Ядем супички в "Дивака" с един младеж, с който се виждах известно време, но вече ми лазеше зверски по нервите. Идва време да ставаме и да плащаме. Оставям някакъв бакшиш на сервитьорката 20-30 стотинки и до кръгла сума има още 20-30, значи остават общо около 40-50 стотинки, които да й оставим. Най-неочаквано, обаче накрая пичът ги прибира. Казвам му:
- Айде остави бакшиша на момичето...
На което той ми отговаря:
- Е, тя какво ще направи с 40 стотинки?
Смятаааай... едно от най-грозните неща на света е стиснат мъж. Зарязах го веднага, естествено, и отидох да се напия с един друг...

5. Седим в едно друго кръчме с моята любима колежка и един колега, който познавах буквално от 1-2 седмици. Много яко се разбирахме 3мата, заедно си бръмчахме - въобще чудна идилийка. Седим си, пийваме бирици и аз нещо го закачам типчето, така съм свикнала да си се държа с мъжете, предизвикателно, флиртаджийка съм си, без задни мисли, та бутам му крака под масата, правим си майтапи и той по едно време от никъде ми заявява:
- Така както ги виждам нещата, до няколко дни ще се чукаме.
Ние с другата мацка останахме втрещени, с физиономии тип "What the fuck?". Естествено нещо го налях, след което цяла вечер се обясняваше на хал, което още повече влоши нещата...

6. От друг пък една вечер получих sms - "Ponqkoga ve4er, predi da zaspq si predstavqm kak ti pravq fedoroso, no ne znam za6to..." Кажете ми на това как да отговоря, освен с бурен смях?!?!!!

Вероятно има и много други подобни случаи, за които просто не мога да се сетя в момента. Имена не съм споменала, поради логични причини - не съм чак такава кучка, всъщност съм котка... meow! =^.^=

Така, че момчета, ако припознаете себе си в тези редове - сами сте си виновни...

12 коментара:

Анонимен каза...

и на нас не ни е лесно !!!

MaRt каза...

Хахаха, сигурна съм! Аре искам аналогичен пост от тебе за женски изцепки, за да настане баланс xDDD Своеобразна покана за battle, хвърлям ръкавицата хаха...

Btw нещо не мога се оправя с твоя блог, май няма как да се оставят коментари, хъх? х)

Silentium каза...

Аз се сещам за любимата си реплика (ама не беше от мацка де, на мене такива не ми налитат :ДДД) от един пич в Сенса, която беше нещо подобно на: "Ти така и така не си падаш по жени, какво се занимаваш с нея?" (или пък беше "остави и други да се пробват")... А въпросната "нея" беше Мария (която и ти познаваш)... Гергана вече си беше тръгнала, а аз бях с черен лак на ноктите и една блуза, цялата на дупки :Д (И отделно бях на близо метър и половина от Мария)... Успях само да му се изсмея на пича в лицето :Д

MaRt каза...

Хахахах ^^ Секвите малоумници, както се казва... важното е смях да става xDD

angel s. каза...

Представих си подутите, нещастни топки на човекът от #3...

MaRt каза...

Хахахахахах xDDD ами да е мислил като говори, виж какво става от миг невнимание... ]:)

Peter Genoff каза...

Поне му 'е било хубаво' х)

deflax каза...

чак ми стана жал за #3 :) де да знам. не е казал нещо кой знае колко... "неебателно" :D просто се кефи на името човечеца :)

С.Н. каза...

hahaha, dobre be !

Анонимен каза...

А ти какво очакваш да ти кажат момчетата, които искат просто да те чукат и да не те слушат като ги занимаваш с глупости ??

MaRt каза...

Еми нещо смислено... толкова много ли искам?

Анонимен каза...

Прекалено е за мъжкия мозък...да говорят,а и да е смислено...просто е прекалено.