петък, 12 март 2010 г.

Стрелба с водни пистолети на Витошка на 1ви юни? ДААААААААА!!!



Измежду хилядите тъпи групи във Фейсбук, сред които АЗ СЪМ ЖЕНАТА НА ЖИВОТА МУ! ТИ КОЯ СИ? и Аз НЕ съм КУРВА и затова НЕ съм харесвана от всички!!! най-накрая се появи нещо наистина креативно, свежо и маниашко. Идеята е на Деня на детето - 1ви юни, на бул. Витоша в София да се организира игра с водни пистолети. За сега групата има почти 2000 участници, а дори и само половината от тях да дойдат ще стане невероятен купон!!! Представете си само - жега, лъскави магазини, трамваи профучават от време на време, а огромна тълпа се залива в смях и вода, навсякъде забавни разноцветни водни пистолети, мацки и пичове с прилепнали фанелки...

Линк към групата : тук.

Както призовава създателят й Val Vankov (Евала на пича!!!) : Да върнем детското в себе си поне за един ден. :)) Да навлажним София заедно! :P

Няма коментари: