четвъртък, 9 април 2009 г.

За етиката, снимките с вибратори и на майка ви п*тката

14:57. Получавам линк от моята приятелка К., който задължително трябва да видя. Води към новия блог на "интернет-знаменитостта" и студента по Масови Комуникации в НБУ, Георги Еди-какъв-си ака Гомбето.
За достоверност прилагам въпросният линк:
http://gombeto.com/?p=2015

К.ми казва да обърна внимание на абзаца:
MySpace и FaceBook вече далеч не са за добиване на полезни контакти, а по-скоро да си покажем снимката с вибратора и новото бельо. И по този начин да се сдобием с други контакти, малко по-entertaining. Съответно "снимката с вибратора" и "новото бельо" водят към линкове с две мои снимки

Просто ми писна от журналисти, страдащи от абсолютна липса на каквато и да е етика. Преди година, Тома Марков "открадна" една моя снимка и я публикува в "Една седмица в София" с интервю с "мен", в което твърдеше, че се казвам София, на 19 години съм и се занимавам със секс. Тогава направих всичките си снимки в myspace достъпни само за приятелите ми, но ето че след година историята се повтаря... Какво искате? Да си изтрия профила ли? или да си скрия снимките? или да го начукам на майка ви в устата, а ШИБАНИ КОПЕЛЕТА!?!

Дали ще се снимам с вибратора си, с прашките си от 2 лева или с кура на съседа си е лично моя работа. НЕДОПУСТИМО Е ЗА ЕДИН ЖУРНАЛИСТ ДА ИЗПОЛЗВА СНИМКИТЕ НА НЯКОГО БЕЗ НЕГОВО СЪГЛАСИЕ. Или в хилядите ви префърцунени часове, в "елитното" ви учебно заведение не намират време да ви кажат това? За жалост, сигурна съм, че точно такива хора ще се кoтират из родното медийно пространство - нарцистични, нагли и безсрамни...

пс: Не мисля, че човек, който се гордее с уникалните си цитати от рода на : “Днес съм в жълто, понеже съм малко болен и да не ми личи такааа…” и “Ако кажа нещо вярно за себе си ще излезне, че се хваля!” въобще заслужава да му правя реклама, но просто не можах да се стърпя...

5 коментара:

Анонимен каза...

Da jivee Dvulevkata i na Marta vibratora !!!!

MaRt каза...

hahaha the truth is that Tobby is fucking dead! RIP!

Анонимен каза...

котирам се пише с "О" и си седнала точно на Герги Зомбето да се връзваш....оня няма акъл за две консерви копърка, ама самочувствието му като за 3...те затова и го четат...да му се присмиват и подиграват

Анонимен каза...

Георги (Селчо) Гомбето може да ми яде х*я с глупавите си изказвания. Излезнахме от село и станахме най-великите.

MaRt каза...

Вечна истина № 72: Момчето може да избяга от селото, но селото няма да избяга от момчето. x)