събота, 23 май 2009 г.

I didn't know what time it was...

Photobucket

На 21 май, в четвъртък вечер, се озовах в клуб 3 уши. Всъщност отдавна исках да посетя партитата на halojo/feon, но все нещо се случваше и се разминавахме. Но тази вечер, независимо от всички перипетии и разочарования успях да отида. Макар и сама. Добре, че съм свикнала да ходя сама по събития. В крайна сметка всички хора минават и преминават през живота ни и накрая оставаме придружени единствено от собствената си личност. Защо да не свикваме от по-рано? Но нека не се впускам в излишни философствания...

Пристигнах в клуба към 22:30. Веднага си насочих към бара, поръчах си голям джин с тоник, пресуших го за отрицателно време, запалих пурета. Огледах се за готини свободни мъже. За жалост не забелязах такива. Явно трябваше да пия още. Поръчах си нов джин с тоник.

След малко на сцената излезе и бандата, която трябваше да свири тази вечер. Trish. Познавам се с Юлиян (басиста) от известно време, но никога не ги бях чувала. Изненадаха ме приятно. Музиката им е трип-хопче със сладък женски вокал... Лично на мен ми напомнят на Olive. Звучаха много адекватно, на място, разтапящо... Чувствах се все по-добре и по-добре... Всички парчета, които изсвириха ме израдваха. Нещо повече - почувствах ги близо до себе си. Потанцувах. Пих още. Но парчето, с което завършиха направо ме изстреля. Кавър на Nine Inch Nails - Something I can never have. Изсвириха го много професионално, мацката вложи адската емоция, замърках от удоволствие... Ето и техния myspace [ http://www.myspace.com/3shhh ]. Вярвам, че ще ги оцените по достойнство.

След като слезнаха от сцената, признавам си, вече бях доста пияна. Призовавах гостите на заведението към необуздани оргии. Едно момче се кълнеше, че може да ни оправи три, съвсем сам. Джин. Джин. Джин. Липсваха масури и мъже, които не просто да си говорят, но го преглътнахме. С джин, разбира се.

Когато halojo застана зад пулта, пусна една от моите любими песни ever - Miranda Sex Garden - Tonight. Не съм вярвала, че ще я чуя някога на парти. Страшно дълбоко парче. И доста други ме изненадаха приятно - разпознах Billie Holliday, Ella Fitzgerald - Anything goes, Sarah Vaughan... Експериментални неми филми от началото на века се прожектираха на видео стената. Позяпах малко. По някое време се появи някакъв малоумник, който започна да ме поучава друг път да не съм се напивала така, защото не ми отивало. Теглих му няколко сочни. Защо тази вечер мъжете се държаха толкова зле, мамка му?!

Финалът на вечерта ще го запазя за себе си. ;) Хората са го казали. "Всичко е добре, когато завършва добре." Така че, майната им на всички шибаняци! Girl power!

3 коментара:

angel s. каза...

По дяволите тъпия 21ви май, имаше толкова много събития, на които да отиде човек. И аз сам отидох във Фънкис, но сега като чета май съм сбъркал.

MaRt каза...

Щеше ли да отсрамиш мъжкия род? xD

angel s. каза...

Разбира се :D